top of page
Search

בדיקת שמיעה פרטית ותוצאות במקום

אתם צריכים לבצע בדיקת שמיעה?, אנחנו מציעים לכם לבצע אותה רק בלי ההמתנה הארוכה.

אנחנו מאמינים שהשמיעה שלכם חשובה לכם מאוד, אם בחרתם לבצע בדיקת שמיעה בגלל שאתם חשים בירידה בשמיעה או בגלל שרופא המשפחה\א.א.ג הפנה אתכם לבדיקה בשל חשד לירידה בשמיעה, אנחנו מזמינים אתכם לבצע בדיקה מקיפה באופן פרטי (בלי המתנה) ולקבל את התוצאות במקום.

השירות ניתן לכל הגילאים ומבוצע במרפאות החברה בתל אביב, רעננה וירושלים בעלות של 350 שקל.

ניתן לבקש לבצע גם בדיקות נוספות כגון: טימפנומטריה, ברה ואפילו רפלקס אקוסטי.

דרך אגב, אם אתם עברתם את גיל 60 וסובלים מירידת שמיעה, אתם מוזמנים לבדיקת התאמה ויעוץ ללא תשלום או המתנה.


השירות הזה מעניין אתכם ?

חייגו אלינו לקו המומחים והשירות

02-6270900



*תור בזמינות של 48 שעות.

*לחברי כל קופות החולים ובאישור משרד הבריאות.

*הבדיקות, למבוגרים ולילדים מגיל 6, במכון השמיעה בתל אביב, רעננה וירושלים.

*אפשרות לשליחת התוצאות ישירות לרופא המטפל בדוא”ל.


מהי בדיקת שמיעה פרטית?

כאשר אתה או אחד מקרובי המשפחה חשים בירידה בכושר השמיעה, חשוב מאוד לקבוע כמה שיותר מהר בדיקת שמיעה מקיפה, ולא להתמהמה. כך ניתן לאבחן במקצועיות את אומדן הפגיעה ולהציע פתרון יעיל בהתאמה אישית. בדיקת שמיעה פרטית מומלץ לבצע במכון שמיעה פרטי, בשל היחס האדיב האישי והאיכות הגבוהה של הצוות המקצועי.

בשל הפגיעה האפשרית בכושר השמיעה, שהינה בלתי הפיכה, אין לכם את הפריבילגיה לקבוע תור למועד עתידי רחוק. אך, למרבה הצער, זמן ההמתנה לבדיקות שמיעה בישראל עומד כיום על זמן ממוצע של 6 חודשים (!).

חצי שנה של המתנה רק לבדיקת שמיעה מקיפה, כאשר בתקופת הזמן הזאת הנזק בשמיעה עלול רק להחמיר. על כן, אתם חייבים לקבל אבחון מקצועי ומהימן בתוך ימים ספורים. במכון שמיעה פרטי, כמו גל מכשירי שמיעה, מבינים את הצרכים שלכם ומעמידים לרשותכם מערכת לקביעת תורים בזמינות גבוהה מהרגיל, בתוך 48 שעות בלבד.

כשמדובר בבריאות, שלנו נעשה הכל על מנת לשמור על איכות חיים. יחד עם זאת חשוב לדעת כמה עולה בדיקת שמיעה פרטית, מכיוון שטווח המחירים יכול להשתנות ממכון אחד למשנהו.

כמה עולה בדיקת שמיעה פרטית?

במכון השמיעה הפרטי גל מכשירי שמיעה, בדיקת שמיעה מקיפה הינה במחיר שווה לכל נפש ועומדת על 350 ₪ בלבד. כמו כן, אצלנו קבלת תוצאות בדיקת השמיעה אינה מותנית ברכישת מכשיר שמיעה. אם ברצונכם בבדיקת שמיעה מקיפה עבור כל צורך שהוא, כולל ועדות רפואיות וחוות דעת, אנא קבעו תור, הגיעו להיבדק וקבלו את תוצאות הבדיקה – ללא כל תנאי או/ו הגבלה. בנוסף, במידה ותרצו לקבל ייעוץ עם מומחה, יעמוד שירות זה לרשותכם – שוב – ללא תשלום או התחייבות נוספת.

כמה זמן נמשכת בדיקת שמיעה?

במידה ומדובר בבדיקות סקר פשוטות, בדיקת השמיעה יכולה להימשך דקות ספורות בלבד. יחד עם זאת, במידה ומדובר בבדיקת שמיעה אודיומטרית מקיפה, הבדיקה יכולה להימשך בין 20-25 דקות ועד כשעה. חשוב לציין כי הבדיקה אינה מתבצעת בהרדמה, אינה כרוכה בכאב כלשהו ואינה גורמת לאי נוחות. כמו כן, אין לבדיקה תופעות לוואי או/ו סיכונים כלשהם, ולאחר הבדיקה ניתן לחזור מיד לפעילות רגילה, כולל נהיגה.



bottom of page