top of page
Search

מכשיר השמיעה המתקדם, הזעיר והטוב בעולם הגיע לישראל והושק השבוע בסניף החדש של חברת גל מכשירי שמיעה

מכשיר השמיעה המתקדם והטוב בעולם, תוצר יצרן מכשירי שמיעה HANSATON גרמניה הושק השבוע על ידי חברת גל מכשירי שמיעה בישראל. מכשיר השמיעה החדשני והזעיר, בעל טכנולוגיה מהפכנית SHD 360° ויכולת זיהוי דיבור אקטיבית, זכה בכל פרסי העיצוב והטכנולוגיה לשנת 2018 ונבחר כמוצר השנה בתחום מכשירי שמיעה.

ייחודו של מכשיר השמיעה החדשני של חברת הנסטון הוא בגודלו הקטן וכמעט בלתי נראה, כמו גם במגוון היכולות יוצאות הדופן ובהם: יכולת זיהוי דיבור אקטיבית אוטומטית, טכנולוגיה 360° (שמיעה היקפית), זיהוי סביבה אוטונומי, הפחתה אוטומטית של רעשי הסביבה, חיבור ישיר לטלוויזיה ולטלפון חכם, שליטה במכשיר השמיעה באמצעות אפליקציה בטלפון, 20 ערוצי שמיעה, יכולת טכנולוגית לטיפול בטיניטוס ועמידות לרטיבות.

מייד עם הופעתו של מכשיר השמיעה החדשני הוא זכה במגוון פרסים ובהם פרס הטכנולוגיה 2018 בתחום מכשירי השמיעה, פרס העיצוב למוצר רפואי 2018 ופרסים נוספים. חברת הנסטון (HANSATON ) הינה תאגיד השמיעה הגדול בעולם ומקום מושבה בהמבורג גרמניה. החברה נוסדה ב- 1946 ופועלת ב- 78 מדינות מסביב לעולם בהן היא מייצרת 10 מיליון מכשירי שמיעה מדי שנה.

כמו כן ניתן חברת גל מכשירי שמיעה היבואן של HANSATON בישראל, משיקה את סדרת מכשירי שמיעה הנטענים באופן אל חוטי וללא צורך בהחלפת סוללות, אף הם יכללו את הטכנולוגיהSHD 360° החדשנית.

חברת גל מכשירי שמיעה הוקמה ב- 1981 ומתמחה בייצור, שיווק ושירות של מכשירי שמיעה מהמתקדמים בעולם. החברה הינה היבואן הבלעדי של טכנולוגיות השמיעה והציוד הרפואי המתקדמים ביותר בעולם ובהם מוצרים של 6 היצרנים הגדולים באירופה. לקוחות החברה נהנים מפריסה ארצית, ממעבדת השירות למכשירי שמיעה המתקדמת ביותר בישראל ואפשרות ליהנות משירותי החברה הן במרפאות החברה והן בבית הלקוח. השירות כולל בדיקות שמיעה, יעוץ למכשיר שמיעה, שירות למכשירי שמיעה, טיפול בטיניטוס, סוללות, אטמים נגד מים או רעש.

בין השירותים : בדיקות שמיעה, יעוץ למכשיר שמיעה, שירות למכשירי שמיעה, טיפול בטיניטוס, סוללות, אטמים נגד מים או רעש. גל מכשירי שמיעה היא גם הספק הראשי של קופת חולים כללית במחוז ירושלים לבדיקות שמיעה וזמינות לקביעת תור לבדיקת שמיעה היא עד שבוע בלבד. בנוסף מבצעים בסניף הירושלמי והתל אביבי בדיקות שמיעה פרטיות בתשלום לכל שאר חברי קופות החולים (מכבי, מאוחדת, לאומית) בזמינות קביעת תור גבוהה מאוד. בסניף ירושלים נמצאת גם מעבדה משוכללת של החברה שמספקת שרות לכלל לקוחות החברה. ניתן לרכוש גם אטמי אוזניים לכל צורך, אטמים נגד רעש, אטמים נגד מים למבוגרים ולילדים, אטמים למוזיקאים עם פילטרים מיוחדים ועוד.

סניף ירושלים: אגריפס 40 , מרכז העיר, בניין מכבי, א-ה משעה 9:00-18:00 טלפון:

סניף תל אביב : זמנהוף 32 , קומת כניסה, א-ה משעה 9:00-17:00טלפון: לפרטים:

5 views0 comments
bottom of page